Má 1,58 milióna zákazníkov máj14

Tags

Súvisiace príspevky

RSS-testujeme

Inzeraty

Meross chytrý světelný pruh, 10 m LED světelný pruh s proměnlivou barevností možnost úpravy jasu a n [...]

Novy nepoužívaný notebook Screen(s) 15.6” Full HD IPS SlimBezel Processor Intel Core i7-1165G7 Tiger [...]

Na predaj uplne novy zabaleny OPPO Reno7 5G telefón nebol ani raz aktivovaný. Dotyková vzorkovacia f [...]

Mobilmania

Môže najväčšia video streamovacia služba na svete konkurovať Xbox Game Passu alebo PlayStation Plus? [...]

Zákon o čipoch zahŕňa dotácie na podporu výroby mikročipov. [...]

itnews

RSS Error: A feed could not be found at `http://www.itnews.sk/xml/spravy.rss`; the status code is `200` and content-type is `text/html; charset=UTF-8`

SITA

No items.

Engadget

The number of hours streamed and watched across Twitch, YouTube Gaming and Facebook Gaming have drop [...]

It took several months, but you now have access to 1Password's major updates on your phone. The [...]

You no longer have to reach for your Android phone to try Google's learn-to-read tool. Google h [...]

Ford will open up orders for the next wave of F-150 Lightning reservation holders this Thursday, but [...]

In a nondescript warehouse outside of Atlanta, nestled among the office parks and chain restaurants [...]

Má 1,58 milióna zákazníkov

Mobilný operátor O2 dosiahol v prvom štvrťroku 2014 výnosy vo výške 49,7 mil. €. K 31. marcu vzrástla zákaznícka báza spoločnosti medziročne o 13 % na 1,58 mil. Spoločnosť zároveň dosiahla v úvodnom kvartáli roku 2014 kladný prevádzkový zisk pred odpismi a amortizáciou (OIBDA), ktorý oproti vlaňajšku vzrástol o 7 %.

„Kontinuálny nárast zákazníckej bázy neustále potvrdzuje správnosť našej stratégie rovnako férového prístupu ku všetkým bez rozdielu či sú to noví alebo existujúci zákazníci. Intenzívnejšie sa venujeme podnikateľskému segmentu, vylepšujeme dátové služby, opäť sme výrazne posilnili a neustále zlepšujeme našu sieť. Všetky tieto aktivity a najvyššia spokojnosť zákazníkov spomedzi všetkých operátorov na trhu nám priniesli opäť a to už piaty krát titul Operátor roka v nezávislej ankete zákazníkov,“ uviedol Ramiro Lafarga, generálny riaditeľ spoločnosti O2.

Celkové výnosy spoločnosti v prvom kvartáli 2014 dosiahli 49,7 mil. €. Priemerný mesačný výnos na zákazníka (ARPU) predplatených služieb dosiahol v prvých troch mesiacoch aktuálneho roka výšku 5,8 €, ARPU pri zákazníkoch platiacich na základe faktúry predstavoval 13,2 €.

K 31. marcu 2014 dosiahol počet aktívnych zákazníkov 1,58 mil. Oproti porovnateľnému obdobiu predchádzajúceho roka to predstavuje medziročný nárast o 13 %, pričom od začiatku roka 2014 zaznamenalo O2 čistý nárast zákazníckej bázy o vyše 40 tisíc. Za týmto nárastom stál takmer 18% medziročný nárast zákazníkov fakturovaných služieb na takmer 803 tisíc, zatiaľ čo počet zákazníkov predplatených služieb vzrástol medziročne o 9 % na 778 tisíc.

Od 1. januára 2014 do 31. marca 2014 si zákazníci do siete O2 preniesli už 29 970 telefónnych čísel.

Na základe prieskumu nezávislej agentúry Ipsos Tambor a spoločnosti Telefónica Slovakia dosiahlo O2 opäť najvyššiu úroveň spokojnosti zákazníkov spomedzi všetkých slovenských mobilných operátorov.

21