Výnosy  v roku 2013 feb26

Tags

Súvisiace príspevky

RSS-testujeme

Inzeraty

Meross chytrý světelný pruh, 10 m LED světelný pruh s proměnlivou barevností možnost úpravy jasu a n [...]

Novy nepoužívaný notebook Screen(s) 15.6” Full HD IPS SlimBezel Processor Intel Core i7-1165G7 Tiger [...]

Na predaj uplne novy zabaleny OPPO Reno7 5G telefón nebol ani raz aktivovaný. Dotyková vzorkovacia f [...]

Mobilmania

Môže najväčšia video streamovacia služba na svete konkurovať Xbox Game Passu alebo PlayStation Plus? [...]

Zákon o čipoch zahŕňa dotácie na podporu výroby mikročipov. [...]

itnews

RSS Error: A feed could not be found at `http://www.itnews.sk/xml/spravy.rss`; the status code is `200` and content-type is `text/html; charset=UTF-8`

SITA

No items.

Engadget

The number of hours streamed and watched across Twitch, YouTube Gaming and Facebook Gaming have drop [...]

It took several months, but you now have access to 1Password's major updates on your phone. The [...]

You no longer have to reach for your Android phone to try Google's learn-to-read tool. Google h [...]

Ford will open up orders for the next wave of F-150 Lightning reservation holders this Thursday, but [...]

In a nondescript warehouse outside of Atlanta, nestled among the office parks and chain restaurants [...]

Výnosy v roku 2013

Zákaznícka báza O2 narástla v roku 2013 o viac ako 185 tisíc zákazníkov

Spoločnosť Telefónica Slovakia dosiahla v roku 2013 výnosy vo výške 207,8 mil. €, čo oproti predchádzajúcemu roku predstavuje nárast o 8,1%. Výnosy O2 v štvrtom kvartáli roka 2013 dosiahli 52,9 mil. €, čo bolo v medziročnom porovnaní o 4,4% viac. K 31. decembru vzrástla zákaznícka báza spoločnosti o 13,7% na viac ako 1,539 mil. O2 zároveň dosiahlo v poslednom kvartáli roku 2013 kladný prevádzkový zisk pred odpismi a amortizáciou (OIBDA), ktorý oproti vlaňajšku narástol o vyše 21 %.

Operátori o2

„Pre O2 bol uplynulý rok úspešný. Aj po siedmich rokoch kontinuálne bojujeme s trhovými neduhmi tým, že prinášame našim zákazníkom nové produkty, služby a technológie. Férový a transparentný prístup, ako aj rovnako výhodné podmienky pre nových zákazníkov aj pre zákazníkov ktorí sú s nami dlhšie, je to, čo si s nami už automaticky spájajú. Navyše, nás už piaty rok po sebe odmenili titulom Operátor roka. Rovnaký prístup je pre nás dôležitý aj v rámci firmy. Stali sme sa Najlepším zamestnávateľom roku 2013 (podľa nezávislého prieskumu spoločnosti AON Hewitt), a to vďaka skvelej firemnej kultúre a vysokej angažovanosti mojich kolegov. Atraktívna a konkurencieschopná ponuka nám prináša kontinuálny rast zákazníckej bázy. Tá dnes počíta s viac než 1,5 miliónom zákazníkov,“ uviedol Ramiro Lafarga, generálny riaditeľ spoločnosti Telefónica Slovakia.

Celkové výnosy O2 v roku 2013 vzrástli medziročne o 8,1% na 207,8 mil. €. V poslednom štvrťroku dosiahli 52,9 mil. €, čo je o 4,4% viac ako v porovnateľnom období predchádzajúceho roka. Priemerný mesačný výnos na zákazníka (ARPU) predplatených služieb dosiahol v roku 2013 výšku 7,0 €, ARPU u zákazníkov platiacich na základe faktúry predstavoval 14,6 €.

K 31. decembru 2013 dosiahol počet aktívnych zákazníkov viac ako 1,539 mil. Oproti porovnateľnému obdobiu predchádzajúceho roka to predstavuje medziročný nárast o 13,7%, pričom od začiatku roka 2013 zaznamenalo O2 čistý nárast zákazníckej bázy o vyše 185 tisíc. Za týmto nárastom stál takmer pätinový (17,4%) medziročný nárast zákazníkov fakturovaných služieb na vyše 773 tisíc, zatiaľ čo počet zákazníkov predplatených služieb vzrástol medziročne o 10,2% na 766 tisíc.

Od 1. januára 2013 do 31. decembra 2013 si zákazníci do siete O2 preniesli 114 tisíc telefónnych čísel.

Na základe prieskumu nezávislej agentúry Ipsos Tambor a spoločnosti Telefónica Slovakia dosiahlo O2 opäť najvyššiu úroveň spokojnosti zákazníkov spomedzi všetkých slovenských mobilných operátorov.

 

O2 po piatykrát operátorom roka

O2 zvíťazilo v kategórii „Operátor roka“
v nezávislej ankete „TECHBOX roka“. S podielom 49,56 % hlasov sa O2 stalo už piaty rok po sebe operátorom roka. Výsledky nezávislej ankety potvrdzujú, že princíp férovosti a transparentnosti, ktorý O2 zvolilo, oceňujú aj samotní zákazníci.